Jumaat, 7 Ogos 2009

mom... i miss u so much!!!

di malam sepi (bukan malam... tp dah pgi pon....) aku terlalu rindukan arwah mak. dengar lagu exist 'untukmu ibu'... lagi la bertambah syahdu syahdan... sunyi sgt rasanye. aku teringat disaat2 akhir arwah mak.arwah mak idap kanser paru2, abdomen dan dah merebak ke byk tempat lain. aku x sempat nak berbual panjang dengan dia. kali terakhir aku cium pipi dia masa dia masih sedarkan diri... aku nak pergi UiTM melaka. ada kelas management. masa ni aku repeat paper mgt dgn audit. aku berulang dari seremban ke lendu. aku rasa berat hati nak ke kelas hari tu. aku terpaksa bermalam rumah member sbb ada kelas lg keesokan harinyer. masa ni aku x pakai henset. habis je kelas hari kedua aku terus balik seremban. sampai rumah cuma ada adik aku. shidi, tunggu aku balik. aku tanya dia mana sume orang? shidi cakap... sume dah g PPUM. mak dah tenat... tanpa berlengah aku terus gi PPUM. masa aku sampai arwah mak dah koma. dah tak bergerak lagi... aku menangis semahu-mahunye. x dapat aku bayangkan perasaan aku masa tu....sorry guys... aku x dapat nak teruskan cerita aku nih... mungkin lain kali.

3 ulasan:

bidadari dari timur berkata...

huhuhu.........sedey tuuu...sabar byk along...kita hadiahkan al fatihah ...moga di cucuri rahmat..............

jai@jezz berkata...

sedih arr.. syukur Alhamdulillah.. aku masih punya ibu.. moga ibu mu dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempt org2x yang beriman.. Amin..~

along seha berkata...

yanie n jezz...
tq very much...

Related Posts with Thumbnails

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com