Isnin, 3 Ogos 2009

RX WATER VS OXY-PI D'IONIK





Mana satu yang jadi pilihan??? Ni la nak khabaq mai… yang sebenarnyer sebelum aku mengenali produk2 DCL ni… aku dah guna Rx-water dulu… kalau nak diikutkan kebaikan antara kedua2 jenis penapis air ni, dua2 bagus. Tapi bagi aku air oxy-pi ni lebih kepada air untuk menyembuhkan penyakit. Sebagai contoh kalau anak2 aku selsema, aku akan guna air oxy-pi untuk buat susu diaorg. Memang mujarab. Kalau aku pening pun aku minum air oxy-pi ni je. Kata mak mertua aku, tak habis sebotol pun lagi minum air ni dah sedawa… angin dah keluar. Pi la baring kejap mesti x lama pastu pening hilang. Aku tak melawak eh… ni pengalaman aku sendiri… aku belum beli lagi penapis air oxy-pi ni. Tapi untuk kegunaan masa kecemasan… aku beli la kat Business Center atau stokis yang terdekat.

Rx water ni bukan x bagus… bagus jugak… air ni selain dari untuk kegunaan seharian aku guna untuk buat mandi anak2 kalau diaorang ada masalah gatal kulit. Anak2 aku ni selalu kena gatal2 kulit. Untuk tempoh 3 atau 4 hari aku akan guna air Rx-water sepenuhnye untuk memandikan anak2. jangan x percaya…. Gatal2 pada kulit diaorang akan hilang sepenuhnye lepas 3 4 hari aku mandikan dengan air ni.

Aku dah test sample air antara Rx-water, Bio-aura dan oxy-pi. Ternyata selepas ujian menentukan nilai pH ketiga2 air ni air Oxy-pi menunjukkan nilai pH yang paling tinggi iaitu pH 10 dan dua lagi air yang lain tu kurang 1 pH dari oxy-pi. Oxy-pi ni jugak adalah air kedua terbaik selepas air zam zam. Penapis Oxy-pi dan Bio-aura ada 6 buah filter TAPI… Rx water cuma 4 filter... tp bagus jugak untuk kegunaan harian. MMMMmmmm….. Lu pikir la sendiri mana yang baik untuk kegunaan korang ye…

Hehehe… ni untuk masa2 kecemasan.

Khas untuk yang berminat untuk menggunakan Oxy-pi d’ionik
350 ml sebotol.
W.M RM 7.90 untuk 2 botol (customer price).
E.M RM 9.20 untuk 2 botol (customer price)
W.M RM 90.80 untuk 24 botol (sekotak)
E.M RM 105.80 untuk 24 botol (sekotak)

Nak tau harga ahli??? Jadi la ahli dulu… baru tau bezanyer. Hehehe.. lebih kurang 15% hingga 20% kurang dari harga pelanggan. Tertakluk kepada jenis produk. Banyak kelebihan kalau jadi ahli DCL. Selain dapat beli produk DCL dengan harga murah, kita jugak akan dapat untung runcit ±20% kalau kata jadi pengedar. Ada jugak pelan pemasaran yang menguntungkan. Selain tu, DCL juga ada skim khairat sekiranya ahli meninggal dunia. DCL jugak menubuhkan Tabung Jihad, Tabung Kebajikan Rakan Niaga dan juga Tabung Kemanusiaan Palestin bagi memudahkan ahli2 menunaikan kewajipan bersedekah.

Tu serba sedikit tentang DCL. Nak tau lebih banyak… ?? nanti akan ceritakan jgk di page yang lain ye… sekian dulu untuk hari ni… babaiiii….

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com