Khamis, 14 Oktober 2010

malas

salam...
lama sungguh x update blog. bukan merajuk... sibuk pun bukan... cuma MALASSS.. hahaa... hmmm... nak tulis ape pon xde idea lg. hari ni, tinggal 2 hari je lg abang bercuti bersama saya dan anak2 sebelum berangkat semula ke kuantan. dan minggu depan 21 oktober 2010 dah nak terbang ke Lubnan. owhhh.. tidakkk!!! masa semakin suntuk. berat sungguh hati ini nak melepaskan abang pergi. abang cuma akan balik 4 bulan dari sekarang. lamanye.. walaupon byk cara untuk kami berhubung tapi mana nak sama bila dia dekat di sisi." SABAR..." itu lah satu2nye perkataan yg sering abang sebut. SKYPE, FACEBOOK, YM, EMAIL... kan ada.... ye... betul tu.. abang bukannye pegi makan angin.. tapi berkhidmat untuk negara...

hmmmm.. ngantok dah. lain kali sambung pulak. lupa pulak.
Note: puan nowwa... yg kes 2 hari lepas tu... dah settle. mmm.. nnt klu ada masa i stori mori kat u ok.. :)))


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails