Isnin, 25 Oktober 2010

hari ketiga

Salam semua… jam dah menunjukkan angka 12.30 tgh mlm. Tadi mmg dah ngantuk giler. Tapi rengekan naufal yg nak nenen membantutkan saya nak tdo. So.. what to do??? Kemas kini blog lagi baik…  blh gak cik abang menjengah bila ada masa. Hari ni mood saya mmg tersangat lah baik… sbbnye smlm saya dapat berbual dengan abang dalam tipon. Terubat rasa rindu dendam. Huhuuu… besar jgk belanja nak berhubung guna handset nih. X blh la nak tipon selalu. Sesekali klu ada yg urgent tu boleh la… setakat nak tanye ‘abg wat ape? Sihat ke? Dah makan ke belum? dah mandi ke?’.... x payah la yer.. buang duit jer.  Ape yg penting bila dgr je suara abang yg gentleman tu terus sejuuukkkk je hati yg panas sjk beberapa hari ni.
**saya mmg terpikat kat suara tuan punya badan dulu klu u ouls nak tau…pastu hati budinya…sifat caring nye.. sifat tanggungjwb nye… keromantikannye hmmmm… sbb tu la ada yg gigit jari x dapat ‘bersuamikan’ hubby i… ok…. Heheee… sudah2 la jelesnye tu… x kemana pon. X baik dengki tgk kebahagiaan kitaorg ni. U dengki mcmmna pon i tetap maintain ngan hubby i.. x baik fitnah tau. ALLAH amat murka dgn org yg cuba meruntuhkan rumahtangga orang. 

baru nak masuk 4 hari abang kat sana tapi rasa mcm 4 bln... bukan apa.. jarang dapat berhubung tu yg terasa lama tu. nnt bila abang dah blh on9 mgkn x  terasa sgt. ni la dia bila x penah berenggang lama2. baru sehari x berhubung dah panas punggung. tercari2 jer. walaupun saya tau abang jauh beribu batu. saya sengaja biarkan baju yg dia pakai sewaktu dia bercuti hari tu tergantung di dinding bilik kami. sengaja saya biarkan di situ sbb bila masuk bilik dan terpandang baju abang saya tersenyum sendiri. rasa mcm baru semalam abang sangkutkan baju tu kat situ. biar la busuk sekalipon saya tetap akan biarkan disitu dan sesekali akan saya peluk dan cium sebagai pengubat rindu. abang ada berpesan sekiranya saya rasa teramat rindu padanya peluk cium anak bujang kesayangannya sebagai pengganti dirinya. 

kita bukak cite lain pulak.. masa abang bawak blk netbook yg baru dibeli saya rasa amat la cemburu tengok kat desktop nye ada 2 jam (waktu malaysia dan beirut, lubnan). huh!! saya pon nak jugak! dan sekarang saya pon dah ada 2 jam... senang nak tgk... hehehee
begini lah rupa desktopku... huhuuu...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails