Khamis, 22 Julai 2010

Takde apa yg saya boleh buat kalau saya sakit kepala...

Tipu je kan... ni boleh lak memblogging nih... haha..
kepala ku pening gara2 panas hati dgn sipolan yang amat mengganggu fikiran... naper la dia perlu wujud dalam dunia nih..?? naper la si polan ni bangang yang teramat??? susah ker nak jadi orang baik2?? mcm aku?? huahuahuahua.... :D huh!! bongok nyer orang.. susah tol aku nak melelapkan mata.. terbayang2 jer muka sipolan yang haram x cun tu. suwei tol laaaa... nak termuntah dah aku nih. klu boleh nak lempar jer muntah aku ni kat muka dia... marahku dah naik ke kepala...dan mengenerate kesakitan yang boleh tahan sakitnya. badan pulak terasa seram sejuk... klu x makan ubat pastinya akan demam dengan teruk... hmmm... dah telan panadol 2 biji.. jap lagi nak lelap2 mata jap.. dah tghhari buta ni ... alamatnya mmg x masak la aku.... PAKCIK!! nasi bungkus tu jgn bagi sesaper... jap agi saya ambik.. hehe... nak order kat pakcik kedai bawah tu..

ABANGGGGGG..... lambatnya abang nak balik.. windu ler... nak bermanja2an nih... wahwahwah... kemain lg. kang ada lak yg jeles tahap cipan ngan aku kang nih.. lek la mek... laki aku tu... bukan laki ko..!!

nak titon... babai...









Enhanced by Zemanta

6 ulasan:

Hariz berkata...

Gudnite..
Nak Tidur Kan :p


New Entry Prof-Hariz
Ahhh!! Seksanya Gadis Banyak Air

Bukan Eciz berkata...

alahai. kesian dia pening ye. lagi2 baca entry baca jangan tak baca tu, terus bertambah pening kan. KAHKAH

along seha berkata...

HARIZ: bukan tido mlm laa... tdo di siang hari... :))

BUKAN ECIZ: ...........
x mo cakap... >:P

yanmie berkata...

salam,

bawa2 bersabar yea...:)

bidadari dari timur berkata...

along... ko ckp ko kuat... aku tau ko kuat tp dlaman ko , hanya ko yg tahu... jgn putus asa sbb itu saja kemenangan dia... aku sokong ko along....wajib dan tetap di blkg ko...:))

along seha berkata...

Bidadari dari timur: TQ yanie... aku tetap akan mempertahankan hak aku.. itu yang aku pasti..

Related Posts with Thumbnails

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com