Rabu, 21 Julai 2010

Sabarrr....

Alhamdulillah saya masih boleh bersabar dengan karenah seorang cikgu yang amat2 saya benci. mungkin tahap kesabaran saya dah sampai ke tahap yang paling maksimum. x tau la lepas ni klu ada perkara yang membuatkan saya naik darah lagi... siap la kau cikgu... ada lagi yang harus saya lakukan untuk menyedarkan cikgu ni apa yang dia buat sebelum ni mengundang kemarahan yang teramat kepada saya.. HUH!!!

sebelum ni mana la penah aku maki hamun orang. tengok muka aku yang suci nih.... :)) orang x kan sangka aku boleh marah orang sampai tahap maki hamun... maki yang menusuk sampai kalbu.. haa.. jgn cuba menjolok sarang tebuan ok.... dari jauh mmg nampak cantik... bulat jer terlekat atas pokok.. klu x diusik x la kena sengat... tapi... cikgu ni berani pi jolok sarang tebuan tuh... haaaa... aku la sarang tebuan tu... yang hang berani sangat pasai apaaa...... huhu...

x payah la susah2 menegakkan benang yang basah lencun tu cikgu.... muka mcm kau tu ada ker orang percaya??


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com